10 Aralık 2013 Salı

Havayla Kuruyan Seramik Hamuru

Aslında herşey CafenoHut 'un postuyla başladı.
Yılbaşı için hediye paketine yada ağaca takmak için süsler yapmıştı.
Das marka seramik hamuru kendi kendine kuruyan bir hamur.
Fimo hamuru gibi ama fırına koymaya gerek yok. 


Beyazını aldım ben, zaten iki rengi var, orjinal kil rengi, birde beyaz.
Beyaz diye açıyorsunuz paketi ama gri bir hamur oluyor karşınızda.
Telaş yok, hamur kuruyunca beyazlaşıyor.



Merdaneyle açıp, üçgen üçgen kestim.



Sonra bir tükenmez kalem ucu (yada pipet de olabilir) yardımıyla delikler açtım
Ve kurumaya bıraktım. Akşam yaptım, sabah boyadım, kaç saatte kurur pek fikrim yok.
 


Kuruduktan sonra görünen hali bu,
 CafenoHut  bu pürüzlerden kurtulmak için bir ipucu vermiş
bulaşık süngerinin yeşil kısmıyla zımpara yapar gibi sürtünce, düzeliyormuş.
Ben yapmadım, üşendim sanırım :) hemen sonuca ulaşmak istedim, hemde bu görüntüler beni rahatsız etmedi, banner yapacağım için daha doğal bir görünüm verdi.


Sonra istediğin gibi boyadım. Akrilik boya kullandım.


İşte boyanmış halleri.



Sonra beyaz ince, organze bir kurdele geçirdim deliklerden.



Bebek odasında kullanacağım, üstte görünen şifonyeride ben boyadım, 

Banner ı yatağa asmayı planlıyorum, yerleşince son halini de paylaşırım.
Sevgiyle kalın.
Hoşçakalın...



2 yorum:

  1. İnstagramda da görmüştüm, gerçekten süper olmuş. Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel fikir, ortaya çok hoş bir şey çıkmış. Denenmeli :)

    YanıtlaSil